[Pardus-kullanicilari] grub nasıl (BUDUR)

Ismail SEZEN sezenismail at gmail.com
15 Mar 2011 Sal 18:03:49 EET

2011/3/15 Zafer OSMANOGLU <zosmanoglu at gmail.com>

> İsmail bey burada kimsenin bir ard niyet aradığı kanaatinde değilim,

Ahmet Bey'in sözlerine dikkatinizi çekmek isterim. Ben anlam veremedim,
sanırım siz de öyle. Canberk Bey'in dediği gibi, "Serzeniş" demek daha doğru
sanırım. :) Ama serzeniş de olsa, yoruma açık sözcükler yerine, sonuç odaklı
konuşmak gerekir diye düşünüyorum. Çünkü bu tarz cümleler, destek olmaktan
çok köstek oluyor malesef.

> yalnızca arkadaşların tabiki benimde (bir son kullanıcı olarak) bir şekilde
> grub gidince tekrar Pardusu kurma olayını ortadan kaldırmak isteyişimizden
> dolayıdırki bu tür eleştirilerde bulunuyoruz. Önemli olan eğer kullanıcı
> kazanmak yeni başlayanları daha yolun başında iken kaybetmemek ise bizim
> gibi son kullanıcıların en fazla sıkıntı yaşadığı konuları bir an önce
> ortadan kaldırarak korkuyu çöp kutusuna atmamız gerekiyor.

Niyetimiz destek olmak ve kullanıcı kazanmak olduğuna göre, bu hedef
doğrultusunda yapabileceğimiz en iyi ve kestirme yolu sunmaya çalıştım.
Bahsi geçen hata girdisine ne kadar çok kullanıcı ilgi gösterirse,
geliştiriciler bu eksikliği o kadar kısa sürede kapatacaktır. Umarım 2011.1
sürümü ile bu korkuyu Shift + Delete yaparız. :)

--
 İsmail SEZEN
    Physicist