[Pardus-kullanicilari] grub nasıl (BUDUR)

Ahmet AKMAZ ahmetakmaz at gmail.com
15 Mar 2011 Sal 15:54:54 EET

15 Mart 2011 08:22 tarihinde Zafer OSMANOGLU <zosmanoglu at gmail.com> yazdı:

> Arkadaşlar bu iş mutlaka ama mutlaka 2009 cd si gibi olmalı yoksa yeni
> kullanıcı kazanma şansımız sıfırdır, bu böyle biline yoksa hiç kimse böyle
> uğraşmaz, anlamadığım neden 2009 CD sinde olan kurtarma 2011 e koyulmadı çok
> merak ediyorum. Şunu açıkça kabul edelimki 2009 can alıcı noktalarda çok çok
> iyi idi. Nedir bu can alıcı noktalar?
> 1. Kurulum esnasında bölümlendirme kısmı
> 2. Grub kurtarma
>
> --
> ZAFER OSMANOĞLU

Zafer Beyin tesbitlerine katılmamak mümkün değil. Sahi; ne oldu da 2009'da
olan özellikler, 2011'de yok? Birilerinin niyeti; aklımıza kötü şeyler
getirmeye çalışmak mı? Ya da şöyle sorayım; hâl böyle olunca aklımıza kötü
şeyler mi getirmeliyiz?

Selam ve sevgilerimle...

--
Ahmet AKMAZ

TÜBİTAK tarafından geliştirilen Pardus İşletim Sistemini kullanalım lütfen!