[Pardus-kullanicilari] grub nasıl

Canberk Demirdelen divemaster at istanbul.com
14 Mar 2011 Pzt 20:04:37 EET

habire
possible commands are: root rootnoverify
diye ikaz veriyor..

bir de aklıma şu geldi şimdi.
ben naightly diye verilen sürümü kullanıyorum. sürüm tarihim 10.03.2011
acaba ondan olabilirmi diye tekrardan kurup lanse edilen 2011 sürümü ile
deneyeceğim.
aptalca gelebilir ama aklıma başka bişey de gelmiyor.. :((

teşekkürler..

--
   Canberk Demirdelen
     505 792 22 22