[Pardus-kullanicilari] grub nasıl

Canberk Demirdelen divemaster at istanbul.com
14 Mar 2011 Pzt 19:07:02 EET

Sayın Sarıkavak;
İster inanın ister inanmayın, 2011 i sırf denemek için kurdum. sonra
fixmbr ile mbr yi yok ettim. sonra aşağıdaki dediklerinizi yaptım. ne
gelen var ne giden.. :(

Ayrıca;

Sayın Bektaş;
Dediğiniz malesef olmuyor. Denedim ve tecrübe ile sabittir.

Sayın Sezen;
boşluklara ve tab ile enter arasındaki farka inanın ben de dikkat ettim..

NEDİR BU GURUB DAN ÇEKTİĞİM.. :(((

ilgilenen herkese çok teşekkür ederim.

artık pardus kurduğumda, bir şekilde win e birşey olurda yüklersem tüm
diski formata almam gerektiğini biliyorum..
başka ne denir ki... :(

--
   Canberk Demirdelen

Ülgen Sarıkavak yazmış: