[Pardus-kullanicilari] Pardus 2011 Raid0 Desteği ve Grub sorunu

Koray Ozdemir 186600 at gmail.com
14 Mar 2011 Pzt 13:54:31 EET

Merhaba;

2 gündür kullandığım bilgisayarımda Pardus 2011'imi iki adet 750GB sata disk
ile Raid0 kullanarak çalıştırmaya uğraşıyorum. Aslında bilmediğim birşey
olduğu için bu kadar uğraşmışım. Bana göre sorun olan sorunların tamamını
hallettim lakin, Grub'u bir türlü kuramıyorum. Raid0 ile çalışan disklerin
neresine ve nasıl yazacağız bu Grub'u bilen varmı acaba ?

Söz, bunu yapabilirsem bunu resimlerle anlatan bir makale yazacağım.

Saygılar.

--

Koray Özdemir