[Pardus-kullanicilari] Çomak bloğundaki duyurular

Koray Löker loker at pardus.org.tr
14 Mar 2011 Pzt 11:17:19 EET

On Monday 14 March 2011 11:09:25 Orkun wrote:
> Çomak bloğundaki duyuruları pardus kullanıcıları listesine de gönderebilir
> misiniz ? Böylece duyurular hem daha çok kişiye ulaşır (ben bazı
> arkadaşların böyle bir bloğun varlığından bile haberdar olmadıklarını
> düşünüyorum). Hem de zaman zaman yasal olarak kısıtlanan blogspot
> adreslerinden etkilenmemiş oluruz.

Kullanıcı listesini büyük metinlerle düzenli olarak işgal etmek doğru olur mu
bilemedim. Konuyla ilgilenemeyen kullanıcıların posta kutularını doldururken
belki haksızlık ederiz öyle bir durumda.

Fakat mesajınız sayesinde en azından duyurusu yapılmış oldu, arada bir, güzel
bir yazı olduğunda link paylaşarak hatırlatmak da güzel bir tercih olabilir.

Blogspot engeli konusunda ise, http://www.ozgurlukicin.com/gezegen/
adresindeki Özgürlük İçin Gezegeni'nin bir çok Pardus gönüllüsü,
geliştiricisi tarafından yazılan bloglara ek olarak ÇOMÜ ekibinin geliştirme
bloglarını da derlediğini hatırlatmış olayım.

Yani blogspot kapalı bile olsa, bu adreste, yayınlanan yazıları bir arada
bulabilirsiniz... Hatta, kullanıcı adına tıkladığınızda, sadece onun
yazılarını bir arada okuyabilirsiniz:

http://www.ozgurlukicin.com/gezegen/user/159/

gibi...

--