[Pardus-kullanicilari] grub nasıl

Hasan Bektaş hasbektas at hotmail.com
13 Mar 2011 Paz 20:51:03 EET

13 Mart 2011 Pazar günü (saat 14:54:29) Canberk Demirdelen şunları
yazmıştı:
> bir sürü işlem yaptım ama olmadı malesef..
> bende bölümü sildim gitti..
> hafta içi boş bir anımda yeniden kuracağım. muhtemelen 2009
olacak.

> tamam, bir sürü emek verildi, gelişecek. ama ben bu arada ciddi
anlamda
> deneme tahtası olmaktan sıkıldım..
>
> düne kadar camia lafı için tonla kelam edenlerin, grub deyince
susması
> da ayrıca düşünülmeli..  :)
>
> herkese kolay gelsin..

Merhaba,

Grup için bu ortamda birilerine bir şeyler önerebilecek son kişi sanırım
benim. Kendi yaptıklarımı analatayım, belki işinize yarar.
2011 kurduktan sonra grup ekranında windows görünmez olmuştu.
Sistem ayarlarından 2011 i açıllış diski yaptım. Makineyi kapattım.
Sonra 2009.2 cd si ile açtım. F4>Güvenli kipte sistemi onar'ı seçtim.
Gelen ekranda grup'u yeniden kur'u seçtim.  Grup ekranım düzeldi.

Sorununun tam olarak ne olduğunu bilmiyorum çünkü nasıl olsa
yanıtlayacak bilgim yoktur deyip üstünkörü okumuşumdur.

Kolay gelsin.
Hasan