[Pardus-kullanicilari] grub nasıl

Canberk Demirdelen divemaster at istanbul.com
13 Mar 2011 Paz 10:49:18 EET

elbette ki baktım. fakat olmadı..
2011 de  root (   yazdığınızda
possible commands are: root rootnoverify
diyor.
sırası ile söylenen işlemleri yapınca şunlar çıkıyor;
(fd0): filesystem type unknown. partition type 0x0
unrecognized device string
unrecognized command
Filename must be either an absolute pathname or blocklist

ben de açılış dvd si ile başlatıp denilen işlemleri konsolda denedim.
varolan diskleri bana sıraladı. fakat işlem yapmadı.

--
   Canberk Demirdelen

Ismail SEZEN yazmış: