[Pardus-kullanicilari] .chm dosyaları (Ahmet Akmaz)

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
12 Mar 2011 Cmt 09:12:19 EET

Merhaba,

12 Mart 2011 00:46 tarihinde Ahmet AKMAZ <ahmetakmaz at gmail.com> yazdı:

> Selim Bey, ilginize teşekkür ederim. Bu paket zaten kurulu. Okular'ı da
> denedim. Tabiatı ile ayrıntılı bilgi vermediğim için bu tarz bir cevap
> geldi. Asıl mesele şu: Bazı .chm uzantılı dosyalarda bir problem
> yaşamıyorum. Ancak bazılarında "Bu sayfa tarayıcınız tarafından
> desteklenmeyen çerçeveler kullanıyor." diye bir uyarı yazıcı çıkıyor.
> Bazılarında da dosya açılıyor; bir kısmı okunamayacak derecede bulanık
> gözüküyor.

O zaman isterseniz aynı dosyaları bir windows sistemde deneyin. aynı
görüntüleme sorunlarını orada da yaşıyorsanız dosyaların belki
kendisinde bir sorun vardır.  eğer sorun yoksa pardus altındaki programlarda
sorun var demektir.

bildiğim kadarıyla .chm dosyaları windowsta yardım dosyalarıyla ilintili
olarak ortaya çıkmış.sizin için önemli olduğunu düşündüğünüz
dosyaları windows altında .pdf formatına dönüştürmeniz işinizi
kolaylaştıracaktır...