[Pardus-kullanicilari] boot menu

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
11 Mar 2011 Cum 16:29:24 EET

11 Mart 2011 14:19 tarihinde Emre Erenoglu <erenoglu at gmail.com> yazdı:

> Grub menusu gerekli cunku kernel guncellemelerinde vs. bir problem olursa,
> eski kernele geri donus yapilabiliyor. Ama suresi 1 sn'ye ye cekilebilir,
> bunu kendiniz de yapabilirsiniz.

Evet biliyorum gerekli olduğunu galiba yazdıklarımı tam okumamışsınız :)

Bu arada önceki iletimi yazdıktan sonra biraz bakmıştım. İstenilen durum
için birisi öi forumunda yazmış
grub içine "hidden menu" satırı eklenip timeout da 1 yapıldığı zaman
istenilen elde ediliyor.
Geliştiriciler tarafından yapılabilecek esas iyileştirme sadece pardus
kurulduğunda grub.conf'un bu şekilde ayarlanması olabilir...
Hiddenmenu için de güzel bir ekran lazım eğer yoksa...