[Pardus-kullanicilari] Farklı masaüstü ortamlarına geçiş nasıl oluyor ?

Orkun coskuno_99 at yahoo.com
10 Mar 2011 Per 23:16:47 EET

Bildiğimiz gibi Çanakkale Üniversitesinden arkadaşlarımız, Çomak projesi ile KDE den farklı masaüstlerini Pardus a entegre ediyorlar.Şu ana kadar LXDE li ve Enlightenment lı masaüstlerini çıkardılar.
Benim sorum biraz genel kültür için.
Bir dağıtımın farklı masaüstü ortamlarını kullanabilmesi için neleri değiştirmek gerekir ?
Ben açıkçası bu işin şu şekilde oldunu düşünüyordum, tüm paketler ve başka daha bir sürü şey elden geçirilecek yeni masaüstü ortamına uydurulacak gibi. Ancak sanırım bu iş bu şekilde yürümüyor.
Bir arkadaşımız açıklayabilirse çok sevinirim.