[Pardus-kullanicilari] camia cami cem'

Ahmet AKMAZ ahmetakmaz at gmail.com
10 Mar 2011 Per 19:53:50 EET

10 Mart 2011 18:20 tarihinde Husrev Ozayman <husrev at ozayman.com> yazdı:

> Bülent bey,
>
> Bence daha sakin olmalısınız.
>
> Konu tartışılmış, birçok arkadaşın canı sııkılmış ve kapanmışken sırf
> siz yetişip görüşlerinizi dile getiremediniz diye konuyu hortlatmak
> doğru olmaz. Hele bu üslup çok yanlış. Ben de "kelime veto eden" bazı
> arkadaşlara bir miktar tepki gösterdim ama kullandığınız üslup uzlaşma
> arayan birinin kullanmaması gereken bir üslup.
>
> Umarım bu konu daha fazla uzamaz. Bunun için bu posta'yı şahsına
> hakaret olarak algılayan arkadaşların biraz daha serin ve sakin bir
> [...]

Ben de Hüsrev Beye iştirak ediyorum. Şu anda çok kıymet verdiğim .chm
uzantılı dosyalar var. Onları okumada sıkıntı çekiyorum. Bir an önce bu
tartışmanın bitirilerek Pardus'u en iyi nasıl kullanabilirize yoğunlaşsak
iyi olacak...

--
Ahmet AKMAZ

TÜBİTAK tarafından geliştirilen Pardus İşletim Sistemini kullanalım lütfen!