[Pardus-kullanicilari] Camia dağıtımı

Ilker BERKMAN iberkman at bahcesehir.edu.tr
10 Mar 2011 Per 02:02:25 EET

Kusura bakmayın, camia/topluluk tartışmasını kaçırmışım. Çok eğlenceli
ve çoğu eğlenceli şey gibi çok gereksizmiş.

Ama ben de katılmazsam çatlarım.
Bazı alternatifler de ben önermek istediö.

Pardus Komünü
Pardus Sosyetesi
Pardus Kümesi (kümes değil vallahi, kümel)
Pardus Güruhu
Pardus Cemaati  (ve Tekman Hocaefendi)
Pardus Öbeği
Linux mihraklı güçler tarafından desteklenen Pardus örgütü

Birazcık eğlendim diye gruptan atılmam umarım.

Esenlikler dilerim.