[Pardus-kullanicilari] Yan: Torrent programı eth0 arayüzünü kullanılamaz hale getiriyor

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
9 Mar 2011 Çar 22:42:35 EET

2011/3/10 Orkun <coskuno_99 at yahoo.com>

> [...]
> Aşağıdaki satırlar dikkatimi çekti;
> 6881 torrent programını kullandığı port.
>
> Mar  9 21:24:44 pardus2011 kernel: [ 2121.041137] TCP: Possible SYN
> flooding on port 6881. Sending cookies.
> Mar  9 21:24:45 pardus2011 kernel: [ 2121.927096] TCP: Possible SYN
> flooding on port 6881. Sending cookies.
> Mar  9 21:24:45 pardus2011 kernel: [ 2122.365895] TCP: Possible SYN
> flooding on port 6881. Sending cookies.
> Mar  9 21:24:52 pardus2011 kernel: [ 2128.575030] net_ratelimit: 12
> callbacks suppressed
> Mar  9 21:24:52 pardus2011 kernel: [ 2128.575034] TCP: Possible SYN

Bu mesajlar, birilerinin sizin bilgisayarinizda 6881. porta cok sayida
baglanti yaptigini, cekirdegin de sizin bir internet saldirisi altinda
oldugunuzu varsayip ona gore onlem aldigini gosteriyor. Torrent
kullanicilari cok yasamislar bunu ama temel bir cozum goremedim dogrusu.

NOT:Ethernet bağlantım kullanılamaz hale gelince ifconfig komutu ile down ve
> up ediyorum Sonra ekranın sağ alt tarafındaki bağlantı simgesini tıklayıp
> açılan bölümde, bağlantılar başlığı altından bağlantıya tıkladığımda plasma
> çöküş uyarısı alıyorum bu uyarıyı almadan network bağlantım düzelmiyor.Bu
> çöküşün hata dosyasını da (Plasma Çalışma Alanı (kdeinit4), signal:
> Segmentation fault) kaydettim onun içeriğini de kopyalabilirim.

Bu cokus ayri bir hata, bunu ayrica hata olarak raporlayin.

Emre