[Pardus-kullanicilari] Erkan Tekman Bey ve Ekibine..

Ilker BERKMAN iberkman at bahcesehir.edu.tr
9 Mar 2011 Çar 16:06:48 EET

Merhabalar,

Arayüz tasarımı konusunda danışmanlık yapan kişilerden biri de ne
yazık ki benim ve YALI ekranına yeterince odaklanamamış olduğumuzu da
itiraf ediyorum. Sorun yaşayanlardan özür dilerim.

"Gelecek sürümde daha iyi bir YALI ekranı için ne yapabiliriz?"

YALI kurulum ekranı, ile ilgili tasarım fikirleri için, ortak bir
çalışma yapmak üzere bir öneri getirmek istiyorum.
Grafik arayüz ile ilgili tasarım fikirlerini sözcüklerle tarif etmek
biraz zor bir iş. Bu konuda çalışmayı kolaylaştırmak için prototip
online araçları mevcut.

https://gomockingbird.com/mockingbird/

adresindeki araçla üreteceğimiz mock-up'ların PDF ya da PNG olarak
çıktısını alabilir ve e-posta ile paylaşabiliriz.

Ya da
https://gomockingbird.com/help/#share adresinde tarif edildiği gibi
web üzerinde paylaşma yoluna da gidebiliriz.

Ne yazık ki söz konusu araç ücretli ve ücretsiz olarak 10 sayfa(ekran)
 ile sınırlandırılmış bir kullanım söz konusu.

Ancak "YALI ekranlarını yeniden tasarlamak" gibi bir projeye ilgi
duyanlar var ise, bu işi planlı programlı hale getirip çalışmaya
başlayamaya hazırım.

Böyle bir projede yer almak istiyorsanız, "online collaborative" bir
tasarım süreci için gerekli araçları ve yöntemleri toparlama işini
üstlenebilirim.

Fikirlerinizi bekliyorum.