[Pardus-kullanicilari] Pardus-kullanicilari Toplu Mesajı, Sayı 62, Konu 18

Ahmet AKMAZ ahmetakmaz at gmail.com
9 Mar 2011 Çar 07:06:52 EET

09 Mart 2011 00:49 tarihinde H.Adil Dönmez <adildonmez at gmail.com> yazdı:

> Bu yazınızın bir çıktısını alıp mükemmel bir saçmalama örneği olarak
> saklayacağım. Teşekkürler...

Saçmalama örneği öyle mi? Üzerinde isterseniz biraz düşünün de ondan sonra
böyle bir kanaate varınız. Ya da böyle ucuz ve basit bir yolu tercih ederek
insanların fikirlerini aşağılayacağınıza bir bildiğiniz varsa onu yazınız ki
bizler de istifade edelim.

Selim Bey, gerçi güzel bir cevap vermişti ancak burada bir örnek de şahsım
vermek istiyor. Yıllar önce bir arkadaşım faks için belgegeçer kullanılması
gerektiğini söylemişti. Ona "Niçin faksı yapmaya çalışmıyoruz da ismi ile
uğraşıyoruz?" diye sormuştum. Hakikaten nesnelerle değil de niye onların
remizleri ile uğraşıyoruz ki!?...

Not: Bu konu ile ilgili son saçmalığımdır(!)