[Pardus-kullanicilari] Camia dağıtımı

Canberk Demirdelen divemaster at istanbul.com
8 Mar 2011 Sal 20:49:42 EET

katılıyorum Eyüp bey..
ayrıca Selim bey in söyledikleri de çok mantıklı ve dikkate değer..
sanırım camia lafı birilerini çok rahatsız etti. ve klasik söylem gereği
belli bir odağı çağrıştırdığı gerekçesi ortaya koyulamadan TDK dan
vurulmaya çalışılıyor.
örneğin ben denizcilik camiasındanım. bunda birnin fikir yürüteceğini
sanmıyorum, gerçii yürütse bile onlarca yıldır söylemlerde olan bu kelam
etkilenmez. bende etkilenmem.
pardus u benimseyenler (çünkü ULUSAL), ve benimsemeyenler olarak
ayrımcılık yapan bir kelam da değil..
peki ama sorun ne??
ilk oluşturulmaya başlandığı günden beri bu camianın içerisindeyim. ve
mutluyum. huzurluyum.
ee, bundan (CAMİA kelamımdan) kim rahatsız oluyor şimdi..

--
   Canberk Demirdelen

Eyup Ersan yazmış: