[Pardus-kullanicilari] x86_64 Skype

Ismail SEZEN sezenismail at gmail.com
8 Mar 2011 Sal 19:31:16 EET

hmm, bu aynı zamanda diğer 32-bit için derlenmiş uygulamaların çalışması
için gerekli 32-bit kütüphanelerin kurulmasını da içeren bir yazı. Doğru
muyum? Yani bu yazıda bahsedilen 32-bit kütüphaneleri kurduğumda, skype gibi
32-bit için derlenmiş herhangi bir uygulamayı ya da pisi dosyasını
bilgisayarıma kurduğumda çalışacağı anlamına mı geliyor?