[Pardus-kullanicilari] x86_64 Skype

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
8 Mar 2011 Sal 18:06:43 EET

Ali bey
Pardus wikisinden kontrol edince daha evvel derlediğim skype deki ses
çatallaması 5 pk in yükseltilmemesinden kaynaklanıyormuş alsa pk.lerinden 5
ini yükseltince ses çatallaması ve boğukluk ortadan kalktı. Wiki ye
düştüğünüz anlatım ile biraz Pardus a eli yatmış meraklı kullanıcı l5-20
dakikada rahatlıkla kurabilir (sabırsız kullanıcılar da buna dahil, tıpkı
benim gibi daha deneme alpha,beta ,RC aşamalarında 32 ve 64 bit skype
derleyip derleyip deneyip kullandığım gibi).Elinize ve uğraşınıza sağlık.İyi
günler.