[Pardus-kullanicilari] Camia dağıtımı

Ismail SEZEN sezenismail at gmail.com
8 Mar 2011 Sal 15:20:15 EET

2011/3/8 Aydın Deniz Şenler <adsenler at gmail.com>

> Bu "Camia" sözcüğünden hiç mi hiç hoşlanmadım. Yani Türkçe'mizin bütün
> sözcükleri tükendi de bir buna mı kaldınız?
> Yazıklar olsun, ne diyeyim!

Sanki Coşkun AKTAŞ küfür içeren bir kelime kullanmış gibi tepki vermişsiniz.
"Camia" kelimesinden hoşlanmamış olmanız, "yazıklar olsun" gibi bir beddua
cümlesini kullanma hakkını vermez. Yazdığınız e-posta, algıladığınız sorunu
çözmekten çok, kınama içerikli. Bununla birlkte Coşkun AKTAŞ 'ın paylaştığı
bildiri başlığında da aynı kelime kullanılıyor. Bu da kınama eyleminizin de
yanlış bir adres de olduğunu göteriyor.

Tüm bunlara ek olarak, özellikle bir kelimenin yaygınlığını ya da varlığını
kınayarak değiştiremezsiniz. e-postalarınızda ve söylemlerinizde doğru
bulduğunuz kelimeyi sıklıkla kullanmak ve insanları bunu kullanmaya doğru
bir biçimde teşvik etmek daha uygun bir yoldur. Bu çabanıza rağmen bir kişi
de sizin hoşlandığınız kelimeyi kullanmak istemezse de, bunu kınamak yerine
saygı duymak gerekir.

--
 İsmail SEZEN
    Physicist