[Pardus-kullanicilari] Optik sürücü bulunamıyor

Orkun coskuno_99 at yahoo.com
8 Mar 2011 Sal 11:06:21 EET

Hiç bir hareket yok maalesef.
DVD okuyucunun Pardus tarafından algılanıp/algılanmadığını nasıl kontrol edebilirim ?
Bir de algılanmıyorsa ne yapabilirim ?

--- 07/03/11 Pzt tarihinde Emre Erenoglu <erenoglu at gmail.com> şöyle yazıyor:

Kimden: Emre Erenoglu <erenoglu at gmail.com>
Konu: Re: [Pardus-kullanicilari] Optik sürücü bulunamıyor
Kime: pardus-kullanicilari at pardus.org.tr
Tarihi: 7 Mart 2011 Pazartesi, 23:21

2011/3/8 Orkun <coskuno_99 at yahoo.com>

Pardus 2011 64 bit kullanıyorum.K3b programı ile DVD yazayım dedim.Programı açtığımda optik sürücünün bulunamadığına dair bir uyarı aldım.Sonra DVD sürücüye dolu ve boş DVD taktım bir şey farketmedi.DVD sürücü şu anda çalışmıyor gibi gözüküyor (2011 de hiç kullanmamıştım).

Optik sürücüye nasıl ulaşabilirim, normalde nerde gözükmesi gerekir ?

Icinde bir sey yoksa gorunmez nomralde, icine bos ya da dolu bir disk koydugunuzda sistem aha yeni bir sey geldi diye size bilgi verir, dolphin'e baglanti ekler sol tarafa vs.
--
Emre

-----Satır İçi Eki Var-----