[Pardus-kullanicilari] x86_64 Skype

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
8 Mar 2011 Sal 07:58:44 EET

Haklısınız İsmail Bey. Meraklı olupta hele birde genç olunca tabiri caiz ise
bilgisayarı amuda kaldırır misali Pardus için kazanılan yeni kan olur.
Meraklı genç korkusuzdur, ataktır ve pervarsızdır sonucun ne olabileceğini
uzun uzun düşünmez, kafasındaki hedefin soınuç olacağı varsayımı ile biraz
efor sarfetsede sonuca ulaşır gerisi ise refleksif duruma geçer. Her yen
deneme cesareti, merakı ve bilgiyi arttırır. Bizlerde belki pk.derleyen
depoya katkı sağlayan bir arkadaşı kazanmış, depo limnitimizinde hızla
yükseldiğini görmüş oluruz.

Sayın  A.Cengiz Kurt
Sabırla skype 64 bit sürümünü bekleyen arkadaşlara yardımınız kolaylığınız
olur düşüncesiyle Büyük efor ve sabırlı uğraşınız ile derlediğiniz 64 bit
skype pisi pk.ni Pardus geliştirme ekibine linkleyerek ve ya göndererek test
depo testleriyle kararlı pk in çıkışını hızlandırmış olabilrsiniz. İyi
günler dileğiyle kolaylıklar