[Pardus-kullanicilari] PARDUS 2011 in KAPANMAMA sorunu

Mektup Lar mektuplar at yahoo.co.uk
8 Mar 2011 Sal 01:36:28 EET

Merhaba;

başlıkta büyük harf kullandım kusura bakılmasın. kullandım çünkü daha önce
yazdığım halde cevap alamadım. sorun şu:

Pardus 2011 (32 bit) i en son güncellenmiş haliyle kullanıyorum ve dizüstü
bilgisayarımı uzun süre (6-10 saat) hiçbir işlemsiz açık bıraktığımda menüden
shut down dediğim halde kesinlikle kapanmıyor ancak bilgisayarın kapatma tuşuna
uzunca basarak kapatabiliyorum. bu sorun nasıl çözülebilir? hata kaydı mı
açayım? kolay gelsin