[Pardus-kullanicilari] x86_64 Skype

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
7 Mar 2011 Pzt 16:45:22 EET

Skype 64 bit Kurumsal2 deposunda mevcut, daha önce devel depodan
derlediğimde kütüphanelerin noksanlığından ve uyuşmayan kütüphanelerden
dolayı açılmamış idi ki bu deneme veya alpha sürümleriydi. Ana depodan
kurduğum 64 bit uyumlu skype açılıyor, görüntü güzel , karşıdan gelen ses
mükemmel ama karşıya giden ses çatallaşıyor ve boğuk. 32 bit 64 bit alsa ses
mimarisi pk.de bir sorun var anlaşılan. Herhalde bu alsa ses
kütüphanelerinde 32 bit 64 bit uyarlaması oturursa skype i 2011 deposunda da
görürüz.İyi günler ve de biraz sabır.