[Pardus-kullanicilari] Pdf

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
6 Mar 2011 Paz 16:48:15 EET

Merhaba,

06 Mart 2011 13:33 tarihinde Mucibirahman İLBUĞA <mucip.ilbuga at gmail.com>yazdı:

> Doğru kaydet diyor ama açıyor... Zaten windowsda da yaptığı budur aslın.
> Dilerseniz yine bu listelerda anlatılmış olan yüntemle doğrudan sayfa içinde
> açılabiliyor ama bu defa da yazdır kısmı çalışmamıştı. En azından ben
> çalıştıramamıştım...
>
> Arşivlere bakarak siz de deneyebilirsiniz. Ancak şahsen bu şekilde de
> olabiliyor bence...

ben okular plugini kendi sistemimde kullanmak için paketlemiştim. uzun
süredir sorunsuz kullanıyorum ama yazdırma fonksiyonunu denemedim.
yazdırmak isteyince de yerel kopyası oluşturulup yazdırılır gerektiğinde
diye düşünüyorum.

isteyenler aşağıdaki paketlerden sistemine uygun olanı indirip deneyebilir.

--- 2011_i686---

http://dl.dropbox.com/u/10192760/2011/i686/okularplugin-0.1-1-p11-i686.pisi

---2011_x86_64---

http://dl.dropbox.com/u/10192760/2011/x86_64/okularplugin-0.1-1-p11-x86_64.pisi

inşa dosyaları da bakmak isteyenler için şurada:

http://dl.dropbox.com/u/10192760/2011/okularplugin-build-files.tar.bz2