[Pardus-kullanicilari] Pardus 2011_64 Samba Kayıp

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
6 Mar 2011 Paz 16:32:40 EET

Merhaba,

06 Mart 2011 15:50 tarihinde Ahmet AKMAZ <ahmetakmaz at gmail.com> yazdı:

> Özür dilerim; bir problemim daha var. Karşı bilgisasarda XP kurulu. Orada
> Pardus 2011_64'ü görebiliyorum. Bizim cepheden XP'yi nasıl göreceğim? Bunu
> çözemedim.

ben genelde biraz sağlamcı düşünerek makineler arası şöyle bağlanıyorum.

pardus'tan windowsa bağlanmak için bir dolphin açıyorum ve adres satırına

smb:/192.168.2.2

gibi ip adresini direk yazıyorum. aynı şekilde pardus olan sisteme de ip
adresiyle pardus üzerinden bağlanabilirsiniz.

windows sistemden pardus sisteme bağlanmak için de Belgelerim veya bunun
gibi windows explorer kullanan bir konumu açıp adres satırına

//192.168.2.2

gibi ip adresini yazıyorum...