[Pardus-kullanicilari] Pdf

Ahmet AKMAZ ahmetakmaz at gmail.com
6 Mar 2011 Paz 14:55:51 EET

06 Mart 2011 13:01 tarihinde Zafer OSMANOGLU <zosmanoglu at gmail.com> yazdı:

> Arkadaşlar www.vedatosmanoglu.net isimli web sayfamda çalışmalarım, ulusal
> ve uluslararası yarışmalar kısmındaki dosyalar (pdf olanlar) windowsta
> internet üzerinden pdf okuyucu ile açılıyor ancak pardus ta kaydet diyor.
> Böyle olunca ister istemez bilgisayara indirerek okunmak zorunda kalıyor.
> Sebebi ne olabilir.
>
> --
> ZAFER OSMANOĞLU
> <http://www.vedatosmanoglu.net>

Umarım dediklerinizi yanlış anlamamışdır.

Pardus 2011_64 ile Firefox kullanarak şimdi denedim. Açılan küçük bir
pencerede
"Firefox bu dosya ile ne yapsın?" diye soruyor ve
"Birlikte aç"
"Sabit diske kaydet" menüleri çıkıyor. İstediğimi seçerek işlem
yapabiliyorum.

--
Ahmet AKMAZ

TÜBİTAK tarafından geliştirilen Pardus İşletim Sistemini kullanalım lütfen!