[Pardus-kullanicilari] Pdf

Zafer OSMANOGLU zosmanoglu at gmail.com
6 Mar 2011 Paz 13:01:01 EET

Arkadaşlar www.vedatosmanoglu.net isimli web sayfamda çalışmalarım, ulusal
ve uluslararası yarışmalar kısmındaki dosyalar (pdf olanlar) windowsta
internet üzerinden pdf okuyucu ile açılıyor ancak pardus ta kaydet diyor.
Böyle olunca ister istemez bilgisayara indirerek okunmak zorunda kalıyor.
Sebebi ne olabilir.

--
ZAFER OSMANOĞLU

http://www.vedatosmanoglu.net
MSN Yerine SKYPE Kullanın
"Bilgisayarınızı güvenli, hızlı ve özgür kullanmak için TÜBİTAK/UEKAE
bünyesinde geliştirilen ücretsiz ulusal işletim sistemi PARDUS'u kullanın.
Binlerce uygulama ve oyun ile tanışın. Güvenliğinizi tehdit eden virüslerden
kurtulun. Ülkemiz için, geleceğimiz için PARDUS işletim sistemini
kullanın/kullandırtın/önerin."
Pardus Linux sizin katkılarınızla büyüyecektir. Pardus kullanın!