[Pardus-kullanicilari] Tanıtım sayfasında 2009 ogoları

Ismail SEZEN sezenismail at gmail.com
6 Mar 2011 Paz 01:09:31 EET

Evet otomatik mesaj :)

Eğer yukarıda sayılan gruplardan herhangi birine girmeyen bir
isteğiniz ya da sorunuz var ise büyük olasılıkla doğru adrese e-posta
göndermişsiniz demektir. Kısa süre içerisinde bir yanıt alacaksınız.
Bu e-posta otomatik  olarak gönderilmiş olup yanıtlamanız durumunda
bize herhangi bir bilgi  ulaşmayacaktır.

Lakin şu satırlara göre, isteğinizi doğru yere bildirmişsiniz gibi
görünüyor. En azından bununla ilgili sizi yönlendireceklerdir. Pardus 2009
logoları ne zaman hizmete sunuldu bilmiyorum ama 2011'in ilerleyen
sürümlerinde logolar ile ilgilenilecektir tahminimce. Pardus ile ilgili
temel çalışmalar daha baskın olduğundan logolar öncelik sıralamasında
genelde geriye düşüyorlar. Lakin, web sitenizde Pardus 2011 logosu kullanmak
istiyorsanız eğer, gönüllülerin yaptığı çalışmalar mutlaka mevcuttur.
Araştırmak lazım.

--
 İsmail SEZEN
    Physicist