[Pardus-kullanicilari] Panelde noktacıklar

Ismail SEZEN sezenismail at gmail.com
5 Mar 2011 Cmt 00:17:58 EET

> Bir de ekran kartinizin sicakligina bir bakin derim nvidia'nin programiyla.
> Fazla isinmadan da biseyler olabilir ya da bazen ekran kartinin belleginin
> bozuk olmasindan.
> --
> Emre

Ek soğutucu kullanıyorum dizüstü bilgisayarın altında. Bununla beraber bu
sorunu bir çok kişi yaşıyor. Bu sorunu yaşayan herkesin ekran kartının
belleğinin bozuk olması düşük bir ihtimal.

2011/3/5 Kena Duran <kenan.drn at gmail.com>
> Ayni sorun ati akran kartinda da mevcut bendeki kucuk cizgiler ust tarafda

Artı hem nvidia hem de ati ekran kartlarında da olması ilginç. Daha önceki
bir açıklamada nvidia sürücüsünden kaynaklanabileceği söylenmişti, lakin bu
bildirim üzerine, sadece sürücü ile alakalı olmayabileceği fikri kafama
takıldı.

--
 İsmail SEZEN
    Physicist