[Pardus-kullanicilari] Sakatlanan Kde4'ü onarmak

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
4 Mar 2011 Cum 16:16:47 EET

04 Mart 2011 16:07 tarihinde Mustafa ŞEN <ilkinsen at gmail.com> yazdı:

> Kde4'ü bileşenleriyle yeniden kurabileceğim komut'u verebilir misiniz?
> ( "pisi it kdebase --reinstall" gibi bir şeydi ama tam hatırlayamadım )

ev dizininzdeki .kde klasörünün ismini değiştirerek varsayılan ayarlara
dönebilirsiniz. silmeden sadece ismini değiştirin istediğinizde tekrar geri
getirirsiniz.

komut satırından giriş yaptıktan sonra

mv .kde .kde_yedek

komutuyla ismini değiştirebilirsiniz.

sanırım ayrıca desktop.kde.base bileşenini tekrar kurmak istiyorsunuz. bunun
için

sudo pisi it -c desktop.kde.base --reinstall

komutunu kullanabilirsiniz. tüm bileşenleri görmek için

pisi list-components

komutu kullanılabilir...