[Pardus-kullanicilari] 3D ve HD filmler

Serdar Özgür vefaliserdar at gmail.com
4 Mar 2011 Cum 09:52:31 EET

İyi günler olsun Hüseyin bey.

Grafik kartım DVI çıkışlı fakat 3D desteği konusunu bilemiyorum. Fakat sorup
öğreneceğim en kısa zamanda. LCD monitörümün DVI çıkışı var. Fakat 3D'yi
desteklediğini sanmıyorum.
Bence bu 3D destekleme olayı monitörle değil de grafik kartıyla ilgili bir
şey gibi. Fakat kanımca Pardus'da 3D ve HD film olayını destekleyen
yazılımlar olmalı. Böylece daha eski donanıma sahip olanlar da 3D ve HD film
keyfini yaşayabilirler. Belki de halen kullanmakta olduğumuz ya da depolarda
bulunan yazılımlar arasında böylesi özellikleri olanlar vardır.

                                                               Serdar Özgür