[Pardus-kullanicilari] Intel gma500

Besim bpardusd at gmail.com
3 Mar 2011 Per 13:25:18 EET

Asus eeepc 1101ha modeline Pardus 2011 kurdum. 2009 sürümünde sayın Fatih Asici'nin derlediği Psb sürücüsünü kullanıyordum. Şimdiki sürümde sürüm uyumsuzluğundan kullanamıyorum. Hard diskinde Ubuntu (lucid ve maverick) ile pixielive kurulu. Lucid de Psb sürücüsünü maverick ve pixielive'da Intel emgd sürücüsünü kullanıyorum. Psb sürücü kurulu Ubuntu'nun performansı fena degil. Emgd kurulu maverick de oldukça iyi. En iyi performans slackware tabanli pixielive da. Poulsbo chipset icin Ubuntu destek sayfalarında alternatif yollar gösteriliyor. Pardus 2011 icin yapılabilecek bir sey var mı? Ne yazık ki paket derlemeyi bilmiyorum. Bilsem, emgd sürücüsünü hazirlayabilmek isterdim.
Herkesin emegine saglık.
Besim