[Pardus-kullanicilari] Boncuk

Süleyman Bostancı bostanci.suleyman at gmail.com
2 Mar 2011 Çar 16:00:05 EET

Kendi soruma kendim yanıt veriyorum;

Boncuk'u konsoldan kurmuştum. Kurulumda boncuk-dict.. kurmamış. Arayüz pisi
den aratınca kurulmadığını gördüm. Bunu kuruncu sorun çözüldü. Acaba sorun
boncuk da mı yoksa pisi de mi ya da bende mi?.. İyi günler.

02 Mart 2011 14:43 tarihinde Süleyman Bostancı <bostanci.suleyman at gmail.com>

--
BOSTANCI