[Pardus-kullanicilari] Thunderbird

Coskun AKTAS CAKTAS at IAOSB.ORG.TR
2 Mar 2011 Çar 11:18:08 EET

Ne mesala? İşin özü linuxtan korkuyorlar. Yavaş yavaş alıştırmak gerek. Önce hem Linux hem de windowsta çalışan programları öğretiyorum. Lisan sorunları nedeniyle arayış içindeler.

From: pardus-kullanicilari-bounces at pardus.org.tr [mailto:pardus-kullanicilari-bounces at pardus.org.tr] On Behalf Of Mucibirahman İLBUĞA
Sent: Wednesday, March 02, 2011 11:19 AM
To: pardus-kullanicilari at pardus.org.tr
Subject: Re: [Pardus-kullanicilari] Thunderbird

02.03.2011 11:10, Coskun AKTAS yazmış:
Evet Exchange kullanılıyor.  Thunderbird Exchange üzerinde çalışacak ve IMAP ile ilgili kopma sorunları nedeniyle  http kullanılmak isteniyor.
Selamlar,
Kaç kullanıcınız var bilmiyorum ama lisans sorunları da yaşamamak adına neden özgür bir posta sunucusu kullanmıyorsunuz? Devrim dediğin kökten olmalı :)

--

Kolay gelsin,

Mucip:)