[Pardus-kullanicilari] Kde Menüsü

Zafer OSMANOGLU zosmanoglu at gmail.com
1 Mar 2011 Sal 17:46:13 EET

Teşekkür ederim sayenizde sorunu hallettim.. Aslında bu tür hatalara karşı
bir çözüm üretilse iyi olacak...

01 Mart 2011 17:28 tarihinde Ismail SEZEN <sezenismail at gmail.com> yazdı:
İçerisinde Ev dizini ve çöp kutusu olan şeffaf kareden  (Masaüstü
dizininden) bahsediyorsanız eğer, Programcıkların kilidini açtıktan sonra
masaüstüne sağ tıklayıp, Programcık ekle'ye tıklayın ve açılan programcık
listesinden Dizin görünümü programcığını masaüstüne sürükleyip bırakın.
Varsayılan olarak ev dizininizin içeriği görüntülenecektir. Ayarları ile
oynarsanız, istediğiniz şekilde özelleştirebilirsiniz.