[Pardus-kullanicilari] Okulda hangi Pardus?

Mustafa ŞEN ilkinsen at gmail.com
1 Mar 2011 Sal 13:48:19 EET

Cevaplar için teşekkürler.
2011'i kendi bilgisayarımda kullanıyorum, yukarıda bahsettiğiniz sorunları
yaşamadım. Zaman zaman Kurumsal'a da girip tanıma amaçlı kurcaladığım oluyor
ancak nedense kendimi hayli kısıtlanmış hissediyorum. 2011 kurma isteğim
biraz da bundan kaynaklanıyor.
Öğretmenlerodası bilgisayarının amacı aşağı yukarı belli. Okulumda ileri
düzey kullanıcı yok, hemen herkes başlangıç düzeyinde. Dolayısıyla iş daha
çok bana bakıyor. Olmaz sa bir denemiş olurum, sorun çıkarsa kurumsal kurup
devam ederim...