[Pardus-kullanicilari] pardus kurumsal kurulumu

Hasan BEKTAŞ hasbektas at hotmail.com
1 Mar 2011 Sal 03:09:30 EET

Merhabalar,

Bilgisayarımdaki disk bölümlerinden sda1 olarak adlandırılmış 100GB'lık
bölümünde 2009.2 kurulu. Bu bölümü "disk bölümü yöneticisi"
üzerinden ikiye böldüm.  Şimdi disk bölümlerim şöyle görünüyor:
sda1=50000MB pardus 2009.2
sda2=50000MB ayrılmamış,bilinmeyen
sda3=100 MB ayrılmamış, bilinmeyen
sda4=250000MB Windows
sda5=250000MB pardus 2011

sda2 üzerine kurumsal kurmak istiyorum ama bir türlü başaramadım.
Kurulum aşamasında "diski kendim seçeceğim" şeklindeki (elmeği
yazarken tam olarak ne dendiği aklıma gelmedi) seçeneği tıklıyorum.
Diskinizde yeterli boş alan yok türü mesaj geliyor. Oysa kurmak
istediğim alan 50 GB.  Hani boş alanı kullan seçeneğiyle devam edeyim
diyorum ama başıma gelebileceklerden emin değilim.
Ne yapabilirim?
Windows illetinden kurtulalım diyordum ya... Uzun süredir windowsla
ilgiyi kestim. Kurtudum sayılır.
Bir de bu ortama yazmaktan kurtulabilsem bayağı mutlu olacağım.
Yanlış anlaşılmayacağından eminim ancak yine de belirteyim: Kurtulmak
derken soru sormaktan söz ediyorum. Yoksa bu ortamın bir üyesi
olmaktan son derece memnunum.

Hasan