[Pardus-kullanicilari] Wine programı 64 bit pisi paketi

murat.asya at gmail.com murat.asya at gmail.com
31 Oca 2011 Pzt 23:24:32 EET

Wine üzerinden çalışacak bir uygulama kullanmak zorunda iseniz bence geçiş
yapma fikrini hiç düşünmeyin.

Wine ile kolay kolay verim alamazsınız. Kullandığınız yazılımların linux
versiyonunu ve ya muadillerini bulmalısınız.

31 Ocak 2011 23:03 tarihinde Ümüt DEMIR <umutdemir at yenimahalle.bel.tr>yazdı:

> Benim içinde çok çok önemli bir paket
> Üç Windows uygulamasını PARDUSda çalıştırmam şart ki
> Mali hizmetler Müdürlüğünü 120 pc ile pardusa geçireyim...
>
> Ancak çalıştırdıktan sonrada 1 haftalık sürekli denemeler yapmalıyım
>
> 32 bitte çözemediğim bir sıkıntım vardı
> - Win içinde kurulan C:diskine uygulama programını kuruyordum...
> - REGEDIT dosyasınıda çalıştırıyordum
> Programın çalışması için  Windowsta
>
> Bilgisayarım'a sağ tıklayıp "Ağ Sürücüsüne Bağlan"
> Sürücü: U
> Klasör: \\192.1.2.202\oracledb
> kullanıcı adı + şifre

> [...]

*____________________________________*
*

*
*

Murat Ödünç

*
*

İletişim Fakültesi

*
*

Anadolu Üniversitesi

*

Web Editör:
http://www.bedriagac.org

Kişisel Biloğum:http://muratodunc.wordpress.com

http://iltgunlugu.blogspot.com/

Sosyal Ağlar:

http://friendfeed.com/muratsplat

http://twitter.com/muratsplat  <http://twitter.com/muratsplat>

*İletişim Bölümü Google Groups:
*http://groups.google.com/group/auib*

Google Adense, Google Adwords, Google Analytics ve Google Webmasters
Tools Uzmanı*