[Pardus-kullanicilari] pardus 2011 , nvidia ekran kartı, katkı deposu v.b

Zafer OSMANOGLU zosmanoglu at gmail.com
31 Oca 2011 Pzt 22:06:45 EET

Arkadaşlar geçenlerde yazmıştım ve aldığım cevap neticesinde bilgisayarımda
bir tane onboard intel ve bir tanede harici ati ekran kartı olduğunu
öğrenmiştim. İki tane ekran kartım olduğu için harici ati ekran kartını
kullanamıyorum. Ekran kartlarının her ikiside aktif ve biostan iptal
edilmiyor. Dolayısı ile ayarlar kısmında üreticinin driverini kuramıyorum.
Bu işin çözümü yokmu, windowsta bu işi nasıl çözüyorlar.

31 Ocak 2011 21:53 tarihinde ahmed yasar <yasar.tuncez at gmail.com> yazdı:

> Merhaba,
>
> Pardus 2011 beta2'den güncellediğim (x64) Pardus 2011'de nvidia ekran
> kartının kapalı kaynak sürücüsünü seçebileceğim bi menü yok mu? (Listede
> geçen kernel çözümü dışında). Pardus 2011 x64 için katkı deposu var mı? Son
> olarak tasma v.s gibi Pardus'a özel programlar artık olmayacak mı?

ZAFER OSMANOĞLU

http://www.vedatosmanoglu.net
MSN Yerine SKYPE Kullanın
"Bilgisayarınızı güvenli, hızlı ve özgür kullanmak için TÜBİTAK/UEKAE
bünyesinde geliştirilen ücretsiz ulusal işletim sistemi PARDUS'u kullanın.
Binlerce uygulama ve oyun ile tanışın. Güvenliğinizi tehdit eden virüslerden
kurtulun. Ülkemiz için, geleceğimiz için PARDUS işletim sistemini
kullanın/kullandırtın/önerin."
Pardus Linux sizin katkılarınızla büyüyecektir. Pardus kullanın!