[Pardus-kullanicilari] lütfrn yardımm kablosuz ağa bağlanamama

Musa DUR hurafeler at gmail.com
30 Oca 2011 Paz 19:45:19 EET

nazar degmesin :)
pardus 2011'i abimin bilgisayarında ADSL ile indirdim. düşük hızda CD'ye
yazdırdım. Sonra Laptopuma kurdum. Eksik hiçbir paket kalmadığına
inanıyorum. Çünkü sorunsuz çalışıyor. Windows 7'yi sistemimden kaldırdım.
İyi kurulmuş bir pardus 2011, Vınn ve kablosuz ADSL'i çabucak tanıyor.
Şimdilik tek sorunum windows'taki gibi gelen-giden byte hesabını
(istatistikleri) göremiyorum. İnşallah yakında bunu da hallederim.