[Pardus-kullanicilari] LibreOffice'te macro kaydı....

Zafer OSMANOGLU zosmanoglu at gmail.com
30 Oca 2011 Paz 14:46:07 EET

Aynı durum bendede var..

30 Ocak 2011 14:42 tarihinde Hadi SOFUOĞLU <hadi.sofuoglu at gmail.com> yazdı:

> Selamlar...
>
> OpenOffice'te "Araçlar >> Makrolar >> Makro Kaydet" yolunu takip ederek
> kendi makrolarımızı kaydedebiliyorduk.
> LibreOffice'te ise aynı yol pasif görünüyor, yani seçilemiyor.
>
> Acaba sizde de böyle midir?
>

> Hadi SOFUOĞLU

ZAFER OSMANOĞLU

http://www.vedatosmanoglu.net
MSN Yerine SKYPE Kullanın
"Bilgisayarınızı güvenli, hızlı ve özgür kullanmak için TÜBİTAK/UEKAE
bünyesinde geliştirilen ücretsiz ulusal işletim sistemi PARDUS'u kullanın.
Binlerce uygulama ve oyun ile tanışın. Güvenliğinizi tehdit eden virüslerden
kurtulun. Ülkemiz için, geleceğimiz için PARDUS işletim sistemini
kullanın/kullandırtın/önerin."
Pardus Linux sizin katkılarınızla büyüyecektir. Pardus kullanın!