[Pardus-kullanicilari] AMD Phenom 4 çekirdekli işlemci için "Unknown Processor" iletisi

korbix at mynet.com korbix at mynet.com
29 Oca 2011 Cmt 22:08:53 EET

Pardusa bayıldım arkadaşlar. İlk önce bunu
söylemek isterim. Pardus 64 bit Orjinal CD' mde gedi. Emeği geçen herkese
çok teşekkür ederim.
Benim gelişmesine yardımcı olabilmek
ve geri bildirim için bunu yazıyorum. AMD Phenom II X4 955 işlemcimi
Pardus 64 bit tanımadığı iletisi alıyorum Kinfocenter programında. Bunun
nedenini öğrenmek için cevabınızı merakla bekliyorum.
İyi günler...

		Facebook ve Twitter hesaplarını tek yerden güncelle, anında paylaş!
Hemen tıkla!