[Pardus-kullanicilari] pardus

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
29 Oca 2011 Cmt 21:37:36 EET

Sayın Ali bey
Yanlış hatırlamıyorsam netcad yakında linux versiyonunu piyasaya
çıkaracakmış haberi medyada yer almıştı. Yazılım firmalarına linux talebi
arttıkça linux versiyonlarını da çıkartmak zorunda kalıyorlar. Windows
yanında MacOs pazarı da geniş olduğu için her iki işletim sistemi için
ticari pk.lerinden sonra genişleyen linux pazarıda yazılım firmalarının
ilgisini çekmeye başladı ki buna Avrupa Devletlerinin bir çok resmi
kuruluşunun linux tabanlı işletim sistemlerine geçmesinin yararı oldu.
Çoğunluğu Belediyelerin oluşturduğu bu kuruluşlar da bünyelerinde cad
programları kullanıyorlar.2011 içinde Piyasada yaygın kullanılan CAD
programlarının Linux versiyonlarını da görmeye başlayacağız.İyi günler