[Pardus-kullanicilari] Bağ koyma

Hadi Sofuoğlu hadi.sofuoglu at gmail.com
28 Oca 2011 Cum 22:37:51 EET

Selamlar....
Aynı sorun bende de var...
Önceden (2009,2'de) harddiskin diğer bölümleri "mnt" altında görünüyordu,
şimdi "media" altında görünüyor.
Otomatik olarak bağla diyorum... sistemi yeniden başlattığımda hata
veriyor...
fstab dosyasına baktım... öncekine göre hayli değişmiş içeriği... eski
sistemdekini aynen kopyalamaya cesaret edemedim.
Acaba diğer hdd bölümlerini "mnt" altında göstermenin bir sakıncası var mı?
Sakıncası yoksa nasıl yapabiliriz?
Kalın sağlıcakla

Hadi SOFUOĞLU