[Pardus-kullanicilari] Pardus 2011

Ahmet KAMACI ahmet.kamaci at neziroglu.com.tr
28 Oca 2011 Cum 09:26:00 EET

Pardus 2011 hepimize hayirli olsun ama ben kucuk eksikliklerden
bahsedecegim ag yazicisi kurulumunda eger otomatik olarak algilar ve
kurarsa sorun yok ama bir ag yazicisi eklemek istersem uzun yazici
isimleriyle dolu bir liste geliyor ki bunu son kullaniciya anlatmam ne
mumkun nede tarif etmek yazici yoneticisi daha basit arayuzle yapilmali

benim en buyuk sorunum ise parduslari her surumde yeniden kurmak zorunda
kaliyorum 2007 surumunu 2007.3 e kadar guncelledik hala bir kismi oyle
tamam 2008 cikti dedik bazilari 2008 tam 2009 oturdu paketleri 2009.2 ye
kadar guncelledik 2011 cikti ve ben merak ediyorum neden pardus kendi
icinde yeni surumlere guncellenmeyip surekli kurmak zorunda kaliyorum ve
inaninki surumleri birini kurarken deneyip stabil olmadigini veya
elinizdeki yazilimlarla tekrar uydurmak zorunda kaldigimizdan bir turlu
hepsini guncelleme yapamadan diger bir surum cikiyor benim sorum
parduslari surumunden yeni surume formatsiz guncellemek mumkun mu? yada
ilerde mumkun olacak mi?