[Pardus-kullanicilari] Bluefish

Zafer OSMANOGLU zosmanoglu at gmail.com
27 Oca 2011 Per 13:17:35 EET

Arkadaşlar yanılmıyorsam Dreamvieverin karşılığı Bluefish diye bir program
olacaktı, fakat depoda bulamadım yardımcı olabilecek bir arkadaş varmı..
Ayrıca Filezilla ile siteye dosya atmak istiyorum ancak Filezila ile mevcut
bir dosyayı bilgisayara kopyalayamıyorum.

--
ZAFER OSMANOĞLU

http://www.vedatosmanoglu.net
MSN Yerine SKYPE Kullanın
"Bilgisayarınızı güvenli, hızlı ve özgür kullanmak için TÜBİTAK/UEKAE
bünyesinde geliştirilen ücretsiz ulusal işletim sistemi PARDUS'u kullanın.
Binlerce uygulama ve oyun ile tanışın. Güvenliğinizi tehdit eden virüslerden
kurtulun. Ülkemiz için, geleceğimiz için PARDUS işletim sistemini
kullanın/kullandırtın/önerin."
Pardus Linux sizin katkılarınızla büyüyecektir. Pardus kullanın!