[Pardus-kullanicilari] tekir

Hasan Bektaş hasbektas at hotmail.com
27 Oca 2011 Per 02:28:02 EET

Perşembe 27 Ocak 2011 günü (saat 00:40:17) Ali Işıngör şunları yazmıştı:

> Tekir'in Kurumsal 2 depolarında ya da Kurumsal 2 için açılacak bir depoda
> sunulması planlanıyor. Bendeki son bilgi o yönde...
>

> Ali
Merhabalar,

Sanırım derdimi iyi anlatamadım (her zaman yaptığım iş ya neyse) tekit Cdsini
yazdırdım. Kurulumu başlattım ama kurulmuyor. Tekir görünüyor ama arkasından
konsola düşüp kalıyor.
Pardus kurarken aynı sorunla karşılaşmıştım ama yardımlarınızla F4 seçeneğinde
"güvenli kip" aracılığı ile kurulumu başlatabilmiştim. Bu defa altttaki
seçeneklerden hiç biri işe yaramadı.
Bu defa anlatabildim sanırım.
Hasan