[Pardus-kullanicilari] Pardus 2011 kurulumunda hard disk hatası

Cagdas Badar cagdas70 at gmail.com
26 Oca 2011 Çar 20:13:12 EET

- Final (20.01.2011) sürümü yükledim. Hem 32bit'te hem de 64bit'te aynı
hatayı veriyor. Elimde 32bit nigthly (beta - 26.10.2010) sürümü vardı ondada
aynı hatayı veriyor.

- Kurulumu DVD'den yapıyorum.

- Kurumsal 2 Alfa ile kurulum yapmaya çalıştığımda ise 3 ayrı bölümü tek
bölüm olarak görüyordu. Bu bölümleri win7 de C'den ayırarak oluşturmuştum.
Sanırım problem bundan kaynaklanıyor.

- Partition recovery yapsam sorun düzelir mi diye düşünüyorum. win7'de
çalışan bildiğiniz free bir program var mı?

yardımlarınız için tşk ederim.

Cagdas