[Pardus-kullanicilari] Kapanma sorunu?

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
26 Oca 2011 Çar 10:12:58 EET

2011/1/26 Mucibirahman İLBUĞA <mucip.ilbuga at gmail.com>

> 26.01.2011 10:02, Emre Erenoglu yazmış:
>
>  Hayir, bende nvidia'nin kapali kodlu surucusu devreye girmisti (nvidia

> Hiç bir paket yüklememiştim ben. Akşam evde denerim. Umarım sonuç alırım.
> Zira 2009'dan çok memnundum bu anlamda...
>
> Bu arada "blacklist=nouveau" komutunun anlamı nedir?

Sanirim nvidia suruculeri kurulumda dogrudan yukleniyor,ancak aktif halde
bulunmuyorlar. Aktif olan nouveau ismindeki yeni acik kaynak surucu. Ancak
bende ve sizde bu kapanma sorununa yol aciyor, hata raporu girmek lazim.

blacklist=nouveau diyince, acik kaynak surucu pasif hale geliyor ve yerine
kapali kaynakli nvidia surucusu devreye giriyor. Sizde ise eski surucu olan
"nv" devreye girdi diyorsunuz, neden bilmiyorum bi bakmak lazim.

--
Emre